Pages

Click Click .....

NuffNang!!

Internet Download Manager 5.19 Build 2 + Patch!!



Selamat sejahtera. Kakilepak ingin berkongsi satu perisian yang mudah dan sesuai untuk anda gunakan sekiranya ingin memuat turun macam-macam dari internet. Perisian ini diberi nama 'Internet Download Manager 5.19 Build 2'. Nombor di belakang perkataan tu pasti akan membuatkan anda tertanya kenapa diletakkan nombor itu dan untuk apakah nombor itu dipamerkan. Nombor itu mewakili siri atau keluaran perisian ini. Untuk perisian kali ini, merupakan versi ke 5.19 dan dibina semula sebagai salinan kedua yang telah dinaik taraf. hahaha. Susah juga nak faham. tapi apa-apa pun, kakilepak akan huraikan bagaimana anda dapat gunakan perisian ini.

Langkah untuk 'install'.
  1. Muat turun perisian yang kakilepak berikan.
  2. 'Extract' fail tersebut. Di dalamnya terdapat tiga lagi fail. Klik pada fail yang bertajuk 'idman519.exe'
  3. Ikut arahan dan klik butang yang patut untuk selesaikan proses 'install'.
  4. Setelah selesai, pastikan perisian ini tidak beroperasi. Matikan atau hentikan segala operasi daripada perisian ini. Langkah mudah adalah menggunakan 'Task Manager.
  5. Salin fail 'Patch.exe' ke dalam '(C:)/program file/internet download manager/' dan klik pada fail tersebut.
  6. isi maklumat yang dikehendaki dan selesai.
  7. Sekiranya anda diminta untuk 'restart' komputer anda setelah selesai 'install', lakukan sahaja. Anda tidak akan dikenakan sebarang cas tambahan.
Maaf kerana tutorial kali ini tidak dapat disertakan bersama gambar. Namun harap dapat membantu anda semua. Selamat mencuba dan pautan disediakan di bawah. Terima kasih!!



Pautan : Internet Download Manager 5.19 Build 2

No comments: