Pages

Click Click .....

NuffNang!!

The Dark Secret Of iPhone Unrevealed!!






Salam sejahtera..Untuk entry kali ini, kakilepak ingin berkongsi maklumat berdasarkan kaji selidik yang telah dijalankan oleh syarikat Apple mengenai penggunaan iPhone bagi pengguna lelaki...

1. Pengguna iPhone lelaki adalah lebih menarik terhadap wanita berbanding lelaki yang tidak menggunakan iPhone. Maklumat ini diperoleh daripada kajian syarikat Apple melalui peruncit telefon mudah alih British.

2. Daripada 1 500 wanita yang menjalankan kaji selidik oleh Apple 4U Ltd. 54% daripada mereka lebih suka untuk mengadakan temu janji dengan lelaki yang menggunakan iPhone, menurut laporan syarikat Newcastle-under-Lymebased.

3. iPhone telah membantu syarikat Apple untuk mengatasi keuntungan yang mereka anggarkan. Syarikat iPhone menyatakan bahawa pada suku kedua pengeluaran, mereka memperoleh keuntungan sekali ganda iaitu hampir 3.07 billion US, hasil daripada permintaan sebanyak 8.75 buah iPhone.

4. Hampir 2 juta iPhone dijual di Britain, iaitu 74% adalah pengguna lelaki berumur antara 18 hingga 40 tahun, menurut iPhone 4U Ltd.

5. Menurut kajian, 37% pengguna iPhone yang berada di bawah terma jangka panjang atau terikat kepada kontrak penggunaan, akan dilihat sebagai seorang yang boleh diharap dan berdikari serta layak menjadi calon untuk menjadi pasangan hidup.

Oleh itu,ternyata lelaki yang menggunakan iPhone amat disukai oleh wanita. Namun begitu, semua keputusan terletak di tangan wanita itu sendiri untuk memilih pasangan hidup mereka. Tiada iPhone, tidak bermakna tiada insan yang menyayangi dan mencintai anda...Peace!!

7 comments:

MalizaMah said...

peace wooo.....
kalau pengguna wanita guna iphone mean dia seorang yang setia menyayangi lah ni kan kan ....
kah kah kah...

Mudahtopup2u Sales Manager said...

Apakah Produk Yang Biasa Dijual Pelanggan Cari Penjual..xsusah langsung nak jual?Tahu?Produk Topup?aku salah soorang manager topup?2 minggu RM297.dulu aku kata income topup berapa sen je..tapi bila dah join..baru sedar..korang yang nak cuba mai tengok website aku..pweeet..website sendiri..maklumla..dah sales manager..

Bisnes Jual Topup 3 Income

Anonymous said...

Comment.. -leeza

Anonymous said...

laaaaaaa.... izsan

Anonymous said...

Good!!! 9931

Anonymous said...

Really.

al-lavendari said...

macam2 penemuan !

terima kasih kerana sudi singgah dan follow. saya dah follow balik.