Pages

Click Click .....

NuffNang!!

Pulihkan Kerosakkan Pada External Anda!!

Berdasarkan pengalaman kakilepak, terdapat pelbagai masalah pada komputer yang sukar diatasi dan yang paling sukar adalah memulihkan External Hard Disk. Masalah ini sudah banyak kakilepak rujuk dan kali ini, kakilepak ingin berkongsi satu perisian yang dapat membantu anda merawat dan memulihkan External Hard Disk.


Seagate telah memperkenalkan satu perisian yang dapat membantu anda untuk memulihkan dan merewat semula External Hard Disk anda. Seagate Seatools merupakan perisian yang dapat mengakses masuk ke dalam External Hard Disk anda walaupun ia tidak dapat dibaca oleh komputer. Dengan bantuan perisian ini, anda dapat merawat sebarang kerosakkan.

Sekiranya anda mengalami masalah berkenaan External Hard Disk anda, silalah memuat turun fail ini dan mencubanya, siapalah tahu masalah anda dapat diselesaikan. Namun sekiranya masalah tersebut gagal dikesan menggunakan perisian ini, anda dinasihatkan untuk menghantarnya ke kedai atau pakar yang lebih arif. Berbaloi sekiranya ianya dapat dibaiki walaupun anda terpaksa mengeluarkan kos untuk pembayaran..
Peaceeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muat turun Seagate Seatools for Window dan Seagate Seatools User Guide :
password Winzip : lepakcornerrooms.blogspot.com 
password Mediafire : lepakcornerrooms.blogspot.com

1 comment:

MalizaMah said...

Kalau nk entri dikunjung... Juz ping entri terbaru kat ping busuk.. Apesal.com... Getz ker... Cuba lahhh..